HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

2007.02.26. 20:52 Dika

Wíkend: Tök csuda volt, szombaton Annával szórakoztunk, nagyon-nagyon sokat. Csudaországban baromkodtunk, mindenkki drogosnak nézett, aztán itt aludt a kis Ní. Előtte még sok-sok faszság pl 2 órán át feketepétereztünk az egy bogár életés kártyával LOL. Meg jósoltunk ilyen gagyi szar kártyajóslással és kijött, hog az osztály lúzere lesz a pasim lol. Na akkor inkább nője be a likam a pókháló :D Mi is volt az a mondás...? Jaj tudom, "Penészedik a segge lika" Ehhh.... ezt inkább nem indoklom. Anna Fidellel(kicsi plüssmaci) szeretkezett itléte során . Szegény lélek, mindig megerőszakolja :D. Akkor még azt is megtárgyaltuk, hogy kivel kéne ZP be menni, aki nem más, mint a tesóm osztálytársa, egy "kis divatrocker, de legalább jól néz ki". Szóval már csak rá kell beszélni a bátyámat, hogy barátkozzon ilyesféle népekkel és máris témán vagyunk. :D Vasárnap kora reggel elment Ní :(

Ma a suliban közepesen volt szar. A töri doga elmaradt, az jó, viszont fizikából azért kaptam mínuszt, mert súgtam. Menne a picsába Csola! :@ ez azt jelenti, hogy 5 ös semmiképp se lehet a felelet jegyem, vagyis év végén se lehetek ötös... Hát ez van, cumma cummárum. e azért idegesít :@ Meg az is, hogy holnap TESIBŐL írunk dogát, ami egy nagy kukiság... tesiből elméletet venni, hallod ennél nagyobb baromságot is ritkán hall az ember... Nem baj, úgyis csak ilyen hülye egészséges élet a tétel, amit tudok, mivel pont az ellentétét élem :D Délután megírtam a házikat, ami rita Andika háza táján,de ma strébert kedvem volt. Tegnap egész éjjel nem aludtam, mert előtte aludtam délután...Ma meg fáradt votam, úgyhogy ma is aludtam délután, úgyhogy ma éjszaka se fogok és így tovább... ördögi kör :D Ja, amúgy szép alterlila a körmöm, volt akinek tetszett a suloiban, volt aki annyit mondott "fúdekisvadító" és volt aki fikázóan nézte. Megosztom a népet! ez tetszik :D Kaptam anyától pár ruhát. 2 szoknyát, szép kekik, de tetszenek, akkor fehérneműt (nem akármilyet ám :-]) , meg egy gatyát. Annyi ruhám van, hogy hihetetlenség, de mindig örülök az újaknak. igaz , a ruháim 50% a afölre van kiszórva a hihetetlen kupimba, ami igazán nagyon durva, de attól még szeretem őket :D Ja, tegbap voltunk a madarasteszkóban (Osan) ahol szintén kaptam cuccokat :D Adidas tornacsuka, új tornagatya, meg ilyen tornapulcsi. Egy tanga ( xD) meg egy op, amiben úgy festek mint egy utcasarki ringyó. Yeah, ezt se fogom túlsűrűn hordani. Max ha meg akarom dugatni magam valami olyan emberrel akinek erős gyomra van és nem okádja el magát, ha meglát kifolyni abból a topból.  Zsírdisznó klub! Yeah! Nőtt az államra egy buci pattanás, ami igazán fáj és igazán idegesít és tényleg igazán undírító. Oylan, mintha piercingem lenne :-] "Szuvenír" :D Akkora itt a kupi, hogy az már durva.. Többhetes tányérok, poharak, zacskók, szemetek mindehol. Ruhák a földön, összekeveredve a koszos a tisztával. Komoylan tiszta gruppent rendeznek itt :-] Jaj, már háromnegyed 9 van :O Én megyek televizsünt nézni :)

 

Kissé nagyon nem így nézek ki ebben a fehérneműben.. inkább így.....:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr8540605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása