HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Tessek írni újra

2007.02.23. 20:18 Dika

Lustalelkű Dí újra ír... Nem is tudom, asszem 3 vagy 4 hete nem tette meg. Azóta soksoksokminden történtr velem. Idő közben szert tettem teljes 30Y diszkográfiára, Bazsamackónak köszönhetően, Anna összeveszett és kibékült Szabival, én is találkoztam Szabival, suliban kaptam soksok szar jegyet (4eseket :-]) akkómég... Na mindegy, ezek a dolgok kimaradnak.

Szóval ma nem voltam suliban, matekversenyen voltam. lol. nagyon szarul sikerült, jól leégettem a pofámat , meg a sulit is, de legalább iskolába nem kellett menni. A másik nagyonkomoly bajom, hogy rohadtul fáj a csöpp hónapljam, ugyanis a kurva borotválés miatt begyulladt a szőrtüszőm :( nagyon fááááj ::=( asszem télire kiskutyákat növesztek :-] na jó nem, mert az undorító.

Tényleg... lesz szép undorító fogszabályzóm is és úgy fogok kinézni, mint a fönt látható kecske. Csini lezs, ja és előtte be kell tömni pár fogamat, mivel kiderült, hogy van lyukas. Mégg sosem tömtek (nem úgy lol.)-(ezt csak mi, nemúgyosok értjük) úgyhogy nagyon fosok attól is.

Akkor.... Anna volt felvételizni, meg még megy is szóbelizni, szóval hétvégén no ittalvás, és talán no tali  :( én egy BÚÚÚÚÚS panda vagyok eZmiatt (ezmiatt by Szemes) Mi is volt még? nem tudom.. majd ha eszembe jut, még írok.

Addigis zsoltárok: :D

 

 

30Y : Ül és vár

hogyha az életben
boldog akarsz lenni
csinálj zenekart és hogyha
abból nem lesz semmi
vegyél magad mellé egy
kutyát vagy macskát társnak
mert nem beszél vissza egy
ilyen háziállat

látni a szíveddel
a szemeddel lesni
ha becsukod vágyak
és ha, ha kinyitod semmi
majd a hintaszéked
elringat s az álom
nem jön a szemedre csak
ott ül a párkányon

ha feldobod, piros
ha leesik, semmi
ha az élet fenn van, akkor
neked kell lenn lenni
ott ül a felhőkön
az égben keres társat
háziállat lehetsz, hogyha
rossz voltál gazdának

ül és vár csak
ül, és vár csak
ül, és vár csak
ül, és vár csak

 

 

30Y : Dadog (demo)

nem szólsz hozzám, azt remélem
nem mondok neked olyat én sem
a szavak mik úgy tapadnak hozzám
ahogy a levelek ősszel a kerítésre
úgy hiszed hogy csak velem lehetsz boldog
én meg sokszor úgy hogy csak velem nem

pedig ahogy most állnak a dolgok
arra vártam egész életemben

dadog, dadog, dadog, dadog, azt mondja ne, ne, ne, ne, ne
elmennék most már egy másik helyre, szóval lehet,lehet,lehet,lehet
dadog, dadog, dadog, dadog, azt mondja ne, ne, ne, ne, ne
elmennék most már egy másik helyre, szóval lehet,lehet,lehet,lehet

az én tengeremen csak egy hajó van
és ott úszik a víz bárhogy is dobálja
és ha nagy ritkán csendesség van azt mondja hogy az az ő boldogsága


Ők azok, a lelkeim :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr4839643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása