HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Retek

2007.05.29. 15:38 Dika

Újra, újra, újra.... 3 hónap eltelt, azóta megfogszabályozósodtam. Nem is rossz főleg, hogy nekem színes van. hihi, jelentleg narancssárga és kék. "cépes".

A hétvége extraszekszi volt. Panna ittszundált nálam, meg voltunk Balcsin, retroszemcsiztünk, Andika bölcs megnyilvánulásai az életrőlöztünk, és sok-sok értelmetlenséget csináltunk.

Na de kezdjük az elején. Péntek reggel  10 óra. Kinyitom a szemem. Hoppá, nekem suliban kéne lenni, de elaludtam, úgyhogy azzal a mozdulattal otthon is maradtam. Délután találkoztam Annával, átjött. Estig kicsit lapoisabb volt a hangulat, csak a szobában feküdtünk. Este viszont kimentünk az "armageddon sörsátorba" ahol elkezdődött az állatkodás. Ettünk egy csomó sajtot meg bort ittunk. pörögtem bugyiban, bukfenceztem a fűben és sokszor nekimentem a kisháznak a nagy pörgésben. Közben persze énekeltünk és sikongattunk, biztos örültek nekünk a szomszédok. Éjfélkor már be is jöttünk.  Szombaton is elvoltunk, vasárnap lementünk balcsira a menő új retroszemcsinkben. (ami nekem azóta el is tört:( ) Balcsi is tök jó volt, de sajna még vasárnap este hazajöttünk. olyan jól hullámzott a víz. ÁÁÁ de jó volt. "Hé, te buzi meglasszózlak" -mondta horgászós Bence. xD Mindenhol bencéket láttam, nagyon féltem , hogy megjelenik. Nem nagyon szeressük egymást és nem lett volna túl jó, ha meglát fürdőruhában..,. ráadásul a csaj ais ott volt, aki raszta és tök szép , pedig ő is 15. Szóval Andika befogja a pofáját, lesüti a szemét és nem szól be neki. Legalábbis megpróbál nem beszólni :D  Kicsit napoztubk is, bár én maradtam hófehérke. tegnap bekentem magam önbarnítós testápolóval így ma már sárga vagyok . Ó jee és én is úgy nézek ki, mint a kedves túlsúlyos Dove-os hölgyek. király...

Ma, kedden csak 4 óránk volt. Tesin röpiztünk és bekerültünk Darázsékkal egy csapatba. kinga is odakerült, róla tudni kell hogy GYŰLÖLI őket. Szóval egész végig azt hallgattam hogy mennyire gázok. Közben kispált énekeltünk. "te kussoljál, mert szerválsz".

Autók a tenger felé, mennek el a mi utcánkba'

Holnap OKÉV felmérést írunk, úgyhogy csak délig lesz suli. Jajdejó. Már jó rég kispált hallgatok, mióta hazajöttem. Várom, hogy mutter hazajöjjön és adjon kaját. ÉÉhes kicsi Panda vagyok :(

LEGYEN MÁR NYÁR!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr388850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása