HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Szorri!!!! :((((

2007.01.26. 20:19 Dika

Hát ez fantasztikus... Anna most olvassa az eddigi bejegyzéseimet, és így 5 perc után máris kezd sértődni. Tudtam, hogy ebből ez lesz! Ez egy napló, az Isten szerelmére! LEírom, amit gondolok, és nem fogok hazudni, sajnálom.

Szóval... About tudéj:

Jó kis szar péntek van, angollal indítottunk, tovább néztük azt a fos Ózt, be is fejeztük. Aztán Táli jól leordította  afejünket, amiért nem csináltunk leckét, és nem írtuk le a filmszöveget... :|                         Aztán jó sok szar uncsi órtám jött, hatodik órában kémia, Vasvárival, a suli legszigorúbb tanárjával, de engem csipáz, szerencsére. Nem pótoltam be a hétfői anyagot, szóval egész hétvégén tanulhatom majd a 20 oldalnyi kémiát... :S Meg törit is, abból is TZ lesz, meg fizikát is, meg mindent... Valaki lőjön  fejbe!

ÁÁÁ ez nem lehet igaz...

Anna vérig sértődött ezeken a hülye bejegyzéseken, amit mondjuk annyira nem csodálok... Szemét gecinek érzem magam egyrészről, másrészről viszont látom, hogy ilyen, ha megtudja az igazat. Ez fáj. Bár nem tudom, én hogy viselkednék, hasonló helyzetben. Már rég megszakítottam volna vele minden kapcsolatot, szerintem. Faszság volt elkezdeni blogot írni! Nagy faszság! Vagy azt kellett volna csinálni, hogy az egész egy nagy Anna-dicsőítés, lábjegyzetbe megjegyezve azt, hogy mi van bennem. ÁÁÁ, már megint cinikus és arrogáns vagyok, de azért mert felidegesített. Mardos a lelkiismeret:(  Valakinek el kéne mondanom, de Balázs (akinek ezeket el szoktam mondani) fürdeti a kislányát :) Ja, amúgy Anna, itt leírom neked, hogy mit miért írtam:                                                                      

Szeretném, ha megtudnád, hogy nagyon szeretlek, te vagy a legjobb barátnőm, de ezt tudod. Nem kell  ezeken a dolgokon megsértődni, tudod , hogy mindig keverem a szart.  Amúgy meg, tudod, hogy nem szeretem, ha nem magadat adod. Igenis, hogy hétvégén se adtad magad , és a blogodban se az vagy, akit én ismerek. Ha mégis, akkor sajnálom, de félreismertük egymást. Én tudom ki vagyok, és nem leszek kettős én. Sajnálom, ha ez fáj. Ja és azt persze nem veszed észre, hogy csak a blog.hu-s blogdra mondtam, hogy kissé primitív (na jó, ezt nem így) a másikat az egekig dícsértem, ezt nem veszed észre. Szabikát se azért bántottam, mert lenne vele bármi bajom is, hanem mert... Tudod te is, nem írom le többször. Nem alázom meg magam többször! Remélem, ennyiből megérted, hogy én tényleg nem akartam rosszat, és de ha megbántottalak, bocsánat!

Most nem fogok erről többet írni, folytatom a napleírásom.

Szóval, mikor kiszabadultam a suliból, hazajöttem és itt basztam a rezet. Aztán Sikám hívott, hogy menjünk el Örsölni és el is mentünk. TÖk jól éreztük magunkat, kaptam tőle egy orrpiercinget (igaz, nincs is kilyukasztva az orrom) meg egy cuki bőrt a nyakamra. Ja, meg a pisilésemet is állta, mivel én okos módon nem vittem pénzt. Nagyon jól elvoltunk, most értem haza...

ANNA NAGYON SOK SIKERT A FELVÉTELIHEZ! SZURKOLOOOOOK! SOK PUSZI!

Ezt tegnap írtam, de csak most teszem fel:

Máj förszt déj in dö szkúl

Az elmúlt 5 napom után visszatértem színesíteni a 8.B osztályt, hiszen mindenki arra várt, hogy beragyogjam csodás fényemmel. Csudi kis sulis nap volt, bioszból dogát írtam, jól el is kúrtam, na jó, annyira azért nem, de 5ös az nem lesz :S

Most a kis Andriska gépénél ülök, mert itt gyorsabb a net, meg majd vmi szart ki kell nyomtatni Tálasnak, angolra. Fúú tényleg, ma az Óz szarok szarságát néztük Englishen és mit ne mondjak tényleg nagyon, de nagyon szar volt! Álszent kis szánalmas pina ugrál benne, sok gagyi jelmezbe öltöztetett lúzerrel és jó hamisan, álszenten énekelnek.... Nyami...  Nehéz ezt idegekkel bírni, főleg, hogy egész iccaka nem aludtam... Egyszerűen csak vergődtem az ágyban mint vmi partra vetődött bálna (milyen találó hasonlat..:D) és nem jött álom a szememre.

Az iskolában mindenki aranyos, kedves cuki és jófej volt, még Darázsék is. És én is kedves voltam hozzájuk, bár sajnos megint járt a  pofázmányom és kedvesen egy-egy kibeszélést is megejtettem. Dórikát is kicsit kitárgyaltuk, az is bánt, valamennyire, de szerintem ő is pont ugyanezt  teszi. A képembe mosolyog a hátam mögött meg elmond mindennek. ÁÁÁ, de mi is ezt csináljuk. :( Szemét kétszínű kis kurva lettem....   :| :( :'(

Úgy fáj a szám, meg az orrom, teljesen tropi mindkettő a betegség, így a betegség után (közben)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr9231291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása