HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

2007.02.05. 17:28 Dika

Fos szar, mai nap... Kábé ennyit tudok mondani.Kémián kaptam egy mínuszt, angol dogám jól sikerült, fizika doga elmaradt :) Többi óra szar. (meg persze az előzőek is) Most az Andriska gépénél ülök, és Beethoven:Ave Mariát hallgatok xD. Vannak jobb zenék is a gépén, de ehhez volt kedvem. Igazából el tudom viselni a komolyzenét is, sőt anno még én is énekeltem az Ave Mariát. Voltam kamarás is.... A suli 10 legjobb hangja... Csakhát basztam elmenni próbákra és kirúgattam magam :) Náthás vagyok, egész nap fulladoztam... :(Tényleg , ott szipogtam végig az összes órát, jól le is basztak a tanárok, hogy mit fulladozok. Hát baz'meg, ezek hülyék. Na segond. Hazajöttem a suliból, itthon neteztem, MSN-eztem, Nível dummoltam. Jaj, még a tegnapról írok. délután tanultam egy kicsit, aztán Anne-val beszéltem msnen. Mondta, hogy vmi T. Robi ( ugyanaz a családnevük ) írt neki iwiwen, hogy nézze meg a bandájuk honlapját. Én is megnéztem... Hát a gyermeknek nincs túl sok hangja, de annyira nem gagyik. Ahhoz képest, hogy 14 évesek... Mára ennyi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr3333792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anne93 2007.02.22. 16:23:05

Khm...tessék blogot írni!!!
süti beállítások módosítása