HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Bogozd ki

2007.01.31. 15:54 Dika

Újabb semmi különös nap. unalmas , szar hétköznapok. 8-ra becsattogtam a suliba, volt soxar óra, közben jókat diskuráltam Dettemmel (aki idő közben meggyógyult:) ) Kinga pocimmal is sokat hülyültünk, meg mindenkivel. Angol mókás dolog volt, ilyen kuki Ózos jelenetekkel xarakodtunk, amit meg is kell tanulni és szódogát írunk belőle. Hát ez pöcsmájer... Amúgy tegnap még Annával is telóztam,és kiderült, hogy nem fognak összejönni a kis Szabikával. A gyerek elhitette vele, hogy mekkora egy köcsög, azért mert nem jár vele. Hát Istenem, van ilyen! Ami nincs, az nincs... Szopóka , nyalóka. Jó, tudom tényleg szar érzés kikosarazni valakit.Még engem is megviselt egy egész kicsit mikor nem épp kedves szavakkal elküldtem szegény G-kát és még röhögtem is rajta :-] geci vagyok :D Másrészt meg nem is néz ki jól a Szabi, lehet , hogy jó fej, de én akkoris csak egy kis drogosnak tartom (még ha nem is az) :-] Anna, tedd túl magad rajta, te nem tehetsz róla! Jaj, még valamit le kell írnom! Anna azt mondja, nem számít a külső... Na igen... anno:  "Nehogy járj a G-kával, olyan ronda...de a R.-ke jól néz ki, azzal járhatsz" XD

Most csudi 30Y-t hallgatok és énekelek is, csudajó dolog :D Kb. annyira értelmesek a dalszövegek, mint a Kispál, vagy még annyira se. De én annyira imádom ezeket. ALTER ZENE!!! YEAAAAH! És különben is.. ezeket legalább 5 sör után is lehet érteni :D (Nem mintha életemben összesen megittam volna 1 doboz sört is -kaki szar íze van) "Egyedem begyedenm tengertánc" XDD Így kezdődik az Éjjel című szám, amit most hallgatok.  Jaj tényleg! Írok a csuda bandámról, a Mákviróg-ról. Egyenlőre 3 tag van meg, Anna-gitár (nem tud gitározni, egy akkordot se tud lefogni xD) Sika,-gitár (ő se tud valami jól ) én-ének (hang nemsok) Basszerosunk meg dobosunk az nincs, de biztosan nagyon híresek leszünk xD Van néhány felettébb értelmes dalunk, nem tudom rontsam-e a blogom színvonalát ezekkel... Többnyire józanon olyanok vagyunk, mint 3 rossz narkós. Nagyon állatok :D Jó is ez így :)) De majd, ha befutunk, ezt a kis fos blogot millióan fogják olvasni. Hujú! (a képecske, amúgy Annától van, csak azért tettem fel, mert nagyon tetszik :) )

30Y : Rajzszöggel középre

Az apám azt mondja majd majd
hogyha hallja
ez olyan dal hogy tényleg
mind azt akarja
az angyalok az égbe'
kérlelik apámat
hogy nekik felvenné-e
ha hoznak kazettákat
táncterem az ég
és a rohadt sötétbe
csak a hold világít
rajzszöggel középre
és suhognak mind
az angyalszárnyak
angyaltollal töltöm
tele a párnámat
az apám átfordul
a jobb oldalára
hogy a szívét nehogy nyomja
a fiai álma
és most arra gondol
hogyha nem lesz egyszer
hogyan fog keverni
a két fia permetszert
mert a föld nem alszik
és rajtuk se a férgek
és fölzabálják
lassan az egészet
az apám látja
hogy a karók kidőlnek
a fiai meg állnak
és bár nem röhögnek
mégse sírnak nagyon
csak kocsikba szállnak
az életnek előre
és háttal a halálnak.

 

Kispál és a Borz: WC-n sírni

WC-n sírni
Ágyon állni
Felhőn félni
Gonoszt birizgálni
A víz sok útja
Száraz földben
Amíg talán a
Gyökérig ér
Minden meglesz
Az összes nyomor
Megigazulsz
Elkárhozol, bármi
WC-n sírni
Ágyon állni
A felhőkön meg
Minden belefér

Űrhajók, angyalok, Isten tortáján ragyog
Egy fekvő nyolcas, így ünnepel minden új napot
Onnan fogod tudni, hogy jól vagy, ha nem találsz senkit, akinek a helyébe lennél
És bármibe kerül, vagy akármi fáj, tudod, hogy élni lehet is, nem csak muszáj
Úristen, Úristen, hogy én ezt mennyire unom
Belülről érzem, és kívülről tudom, hogy:

Beszél, aki keres
Hallgat, aki talált
Senki nem ért semmit
Az orvosok például nem értik a halált
Hát, senki nem ért semmit…

Űrhajók, angyalok, Isten tortáján ragyog
Egy fekvő nyolcas, így ünnepel minden új napot és

Beszél, aki keres
Hallgat, aki talált
Senki nem ért semmit
Többek között, szerintem, az orvosok a halált
Hát, senki nem ért semmit…

ALTER ÖRÖKKÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr4532492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása