HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Szóljá' má' mutternak dobjon le szotyira pénzt

2007.06.05. 20:29 Dika

ÁÁÁ el se tudom mondani, mennyire csudijó volt szombaton. ANNYIRA DE ANNYIRA DE ANNYIRA... ÁÁÁ de szeretnék ott lenni... Kezdjük az elején. Szombat délelőtt készülődtem.. Hát kissé álemopinának néztem ki, de azért tetszett a cucc... Bár a népek is eléggé bámultak :S. Nem irigylem az emokat meg a punkokat, ha őket is így nézik állandóan. Mindenesetre egy fekete, csipkés ujjatlan volt rajtam, amiből kissé kivolt mindenem. Akkor egy csíkos "cicanadrágharisnya" az nagyon emos. Meg egy fekete szoknya, megugye a szép pipőő. 4-kor taliztunk, kicsit eltévedtünk, de cégül megtaláltuk a ZP-t. És megláttam Papát(30Ytag) ahogy jött ki a tojtojból :D aztán bementünk, Beckzoliék ott ültek tőlünk pár asztalnyira, vígan beszélgettek. Tök arik voltak, minden rajongójukkal beszélgettek, aki odament. Hát mi nem vettük a bátorságot, így jártunk. Negyed héttől Codycon koncert, ami elég szar volt, még az eső is esett, jó fosul éreztük magunkat rajta. Aztán jött a Vad fruttik. jajj, azok mekkora arcok.. ÁÁÁ. Azóta is járok a honlapra , meg iwiwen jelölöm őket. Likó Marci... ÚÚhh hihetetlen a csávó. Iszonyataranyos, egész koncerten mosolygott és táncolt meg persze izzadt. Akkora élmény volt, ráadásul a második sorban voltunk... Aztán nagy nehezen eljött a 30Y ideje is, de csak fél 9 körül. Az is nagyon jó volt, bár sokat lökdösődtek a népek, pogóztunk ezerrel. Szegény Anna el is esett kértszert is. Én annál azért robosztusabb vagyok, hogy csak úgy el lehessen lökni, de párszor én is majdnem a földön találtam magam, csak erősen kapaszkodtam az előttem levőkbe. Persze közben egész végig fogdosták a 20 évesek  aseggemet. xD. Akkóóó... Kicsit kijjebb kerültünk, ott ugráltunk, meg pogoztunk, meg összefutottunk miszter oridzsinál bencével. Aki nem a horgászós :D. Ott volt a csaja is. Kedvesen köszöntünk egymásnak, aztán tudomást se vettünk a másikról. Aztán egy kedves 160 centis pali, beleütött a számba, és a fogszabályzó beleállt a húsomba. Kicsit vérzett is, azóta tiszta seb még mindig a szám, de megérte :D a pasi se direkt csinélta... Mikor mondtam, hogy "Bazzeg, kiütöd itt a fogamar" megfogta az arvomat, megsimizte meg adott egy puszit. LOOOL. "Jól vagy, jól vagy?" mondom jól, csak haggyámá . hihi. Aztán fél tíz körül már jött értünk Anna apuja :((. Úgyhogy a 30Y végéig nem maradtunk :( Attttáááán....Annáéknál nem tudtunk aludni, végigbeszéltünk mindent. :)

Hétfő írtam egy kémiadogát, elszarásképpen az évi cuccaimat.

Ma nem voltam, suliban, mert annak a palinak köszönhetően lejött az egyik brack a fogszabályzómról és elmentem a fogorvoshoz, de nem ragasztotta vissza, tehát lógtam egy napot meg pénteken is fogok. Ójee.

Most Vad Fruttik dalszövegeket teszek be : 

Vad Fruttik : Sárga Zsiguli

Sárga Zsiguli, nyáron ez a tuti
nem kell berúgni, jöhet még egy-két buli
"i"-végű szó most már nem szerepel a sorban
Magyar ember "e"-vel reppel
szeretned kell engemet, mert
nem keresek meg ezer ezrest
veled egyetemben
testem ereje, s eszem veleje
egy eszperente repbe keveredett bele

Sárga Zsiguli

Nehezen rímel, de kend be gulyáskrémmel
a hátam, csípősen édeskés álmot láttam
melyben a ház előtti nagy öregek
paprikás krumplira vetettek szemet
Nem kellett kender, nem kellett hó
egymással enni, csak az volt a jó
s a tizedik csavaros fagylalt után
így kiáltott Cöcke a helyi vagány
- Mambó!
- Szóljál má' mutternak, dobjon le szotyira pénzt!

Micsoda pezsgés, késő délután
zajlik az élet, itt Várpalotán...

 

Vad Fruttik : Nekem senkim

A buli íze a számban
Lányok neon ruhában
Oldódnak a színpadon
Részeg vagyok nem is tudom
Mire jó, ha jó ez
Az alkohol boldoggá tesz
Akkor az a kevés kis öröm
Is kihányva fekszik a kövön

Fáj a fejem,a szívem túl nagy
És nem tudom, nem tudom hol vagy
Forog a világ, elfolyik minden
Nekem senkim, de senkim sincsen

A torkom összeszorul
Járni alig bírok
Az útra napfény borul
Ha rád gondolok sírok
Nincs már miben hinnem
Ráuntam a tájra
Nekem senkim sincsen
Most látsz utoljára

Fáj a fejem,a szívem túl nagy
És nem tudom, nem tudom hol vagy
Forog a világ, elfolyik minden
Nekem senkim, de senkim sincsen


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr3093300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása