HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Egy újabb otthon ülős nap...

2007.01.24. 13:22 Dika

Így visszaolvasva, tegnap jó sok értelmetlen baromságot írtam, de nem akarom átírni, mivel épp azért napló, mert nem lehet megváltozatatni...

Ma is itthon ülök egész nap, most még csak fél 2 van, (fél 11-kor keltem). Eddig nem sok mindent csináltam. Netezgettem, megcsináltam a matek leckét. Holnap biosz dogát írunk a tápcsatornából, de faszom se akar tanulni. Annyira szar lesz újra suliba menni :'(.

Ma sok szép zenét hallgattam... Placebo, Bjork, Evanescence, Depresszió (L)

Olvastam Anna mindkét blogját is... Annyira eltérőek... Az egyik (IM-netes, a kitalált sztori) teljesen értelmesen van megfogalmazva, szép kerek mondatokban, igényesen. A másik, amit magáról ír, kb úgy, mint vmi 8 általánost végzett kőműves. Már bocs, Anna. Ezen a blogon keresztül üzenem, hogy te ennél többre vagy képes! ;). Szóval visszatérve... az im-netes sztorija tök jóóóó :) Valami kedves darkness asszonykáról szól, aki vámpírokat és hasonló kedves embereket fog üldözni, már most imádom!:D

Andriska (a bátyám) is itthon mereszti a popsikáját, mert suli szünet van. (Legalább ezt a napot nem kell pótolnom) . Szóval egész nap ott ül a gépe előtt, beszél a csodás haverjaival, akik kb. annyira szánalmasak, mint maga a bátyám.(bár azért ő viszi a pálmát.) Én nem tudom, hogy megy ez, de milyen gáz már, hogy 16 évesen ott poshadnak a gép előtt és ilyen fos képzeletbeli manókkal vagy mi a tökömmel játszank. Jó-jó, én is itt ülök, de én legalább értelmesebb dolgokat csinálok. És közben persze szól a csodálatos zene itt mellettem.

Fáj a szemem... Azon próbálkozok, hogy csukott szemmel gépeljek... na nézzük, hogy fog sikerülni...: Így írok csukott szemmel 

WOW! WOW!WOW! ZSeni vagyok! :DDDDD

komolyan csukott szemmel írtam... és ezt is... WOW! Ez nagyon májer. Na akkor mostantól kezdem is.

Amúgy azért tudok így írni, mivel 4.es kotom óta gépfüggő vagyok... Ja, még azt se mondtam, hogy 14 vagyok :) (bár a primkó szövegemből egész egyszerűen ki lehet szűrni)

Na jó, most egyenlőre elég lész ennyi :) Majd este még lehet, hogy wrájtolok, de addigis dalszöveeeeeeg :))

20th Century Boy

( T. Rex )

Friends say it's fine, friends say it's good
Everybody says it's just like Robin Hood

I move like a rat, talk like a cat, sting like a bee
Babe i'm gonna be your man

And it's plain to see you were meant for me, yeah
I'm your toy
Your twentieth century boy

Friends says it's fine, friends says it's good
Everybody says it's just like Robin Hood

Fly like a plane, drive like a car, hold out your hand
Babe i'm gonna be your man

And it's plain to see you were meant for me, yeah
I'm your boy
Your twentieth century toy

Twentieth century boy
I wanna be your toy
Twentieth century boy
I wanna be your toy

Twentieth century boy
I wanna be your toy
Twentieth century boy
I wanna be your toy


   Friends say it's fine, friends say it's good
Everybody says it's just like Rock 'n' roll

I move like a cat, talk like a rat, sting like a bee
Babe i'm gonna be your man

And it's plain to see you were meant for me, yeah
I'm your toy
Your twentieth century boy

Twentieth century boy
I wanna be your toy
Twentieth century boy
I wanna be your toy

Twentieth century boy
I wanna be your toy
Twentieth century boy
I wanna be your toy

_+880_____________________________
_++88_____________________________
_++88_____________________________
__+880_________________________++_
__+888________________________+88_
__++880______________________+88__
__++888_____+++88__________+++8__
__++8888__+++8880++88____+++88___
__+++8888+++8880++8888__++888____
___++888++8888+++888888++888_____
___++88++8888++8888888++888______
___++++++888888888888888888______
____++++++88888888888888888______
____++++++++888888888888888______
_____+++++++000088888888888______
______+++++++00088888888888______
_______+++++++088888888888_______
_______+++++++088888888888_______
________+++++++8888888888________
________+++++++008888888________
________++++++0088888888_________
________************************__________
________************************___________


 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr6330673

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Where Can I Get An STD Test Near Me 2018.03.23. 13:39:56

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása