HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Kutyakaki szedés...

2007.01.27. 15:15 Dika

Milyen szépet is hisztiztem tegnap este, kb a semmiért... WOW, nagyon májer vagyok, tiszta Blaha Lujza. Mindigis nagyon tudtam csinálni a drámát...

Ha az eddigi mai napomat egy szóval kéne jellemeznem ezt mondanám: semmittevés. És ez milyen igaz! Fél 11-kor felkeltem, ettem, pihentem, ettem, pihentem, és most gépezek. 10 percen belül megjön a tesóm egyik haverja, Ákoska... Ezért anya egy kicsit kitakarította a házat :) Főleg a bátyám szobáját, mert ott aztán volt mit. Ja, amúgy az összes hasznosnak mondható tevékenységem az az volt, hogy kimentem a kertbe és összeszedtem a kutyaszart.. xD. Nyami, szép  megfagyottak voltak. Tényleg! Ma esett a hó, de sajnos már elolvadt az az egy centi is.  Most is gépezek, Placebos oldalt bámultam, kissé angol, kissé nem értettem, de nem baj, legalább ment az idő. Mindenesetre megtudtam, hogy Brian hasonlóan értelmes gyermek volt, mint én. N jó, ő még okosabb volt.... 4 éves korában szarás közben interjút készített saját magával... xD Én azért nem csináltam soha ilyeneket. Az volt a legszebb tettünk (közös) Annával, hogy kiskorunkban minden nap kiástunk egy döglött, rothadó papagájt, megnéztük, hogy rohad... Nyamm. Ja, tényleg. Éhes vagyok, pedig már volt ebéd. Fáj a torkom is. És büszkén hordom az orrpiercinget a csodás fülemben. Anyukám mondta, hogy milyen helyes kis fülbevaló... :D  Jajj, olyan cuki anyukám (L) Komolyan mondom.... Minden korombeli jajgat, hogy milyen hülyék a szülei , meg mittudomén, de nekem nem azok. Jó, néha verik a palávert, na de az a feladatuk. Én szinte mindent meg tudok dumálni anyukámmal, szóval tényleg nincs komoly bajunk. Apám is ari, csak időnként nagy fasz tud lenni... Ő azért jóval szigorúbb. de ő csak "életre nevel". Ja, meg napi rendszerességgel feleszi a csokikámat :D. Amit persze a kedves bátyám is csinál. Ja tényleg, ma vele kicsit összekaptam... Anyám nagyon félt minket, Annával és nem akar nyáron kiengedni a Szigetre egyedül. EZért csak úgy enged el, ha az Andriska is jön velünk és  vigyázz ránk... ÖÖÖÖ... Hát az durva lesz, mivel a bátyám igazi jógyerek, tehát akkor semmi vadat nem csinálhatunk a szigeten, ami pont arra van. A másik meg, hogy eléggé gáz szegény kis Andriska. Úgy értem, hogy nincs kimondott zenei stílusa, és mit keresne egy ilyen ember a szigeten?! Na de nem baj, a nyár még sajna távol van és másrészről, meg örülök, hogy egyáltalén így kiengednek. (nagyon aggódósak a szüleim)

Tényleg, Ní ma írta a központi felvételit, azt mondta a magyar jó lett, a matekot meg kicsit elcsesszintette. :( Ma talizik Berkyvel, éppen mostanság, ezért nem merem felhívni, pedig mondtam neki hogy visszahívom. De nem akarom zaklatni a szerelmeseket xD. Amúgy tényleg nagyon kíváncsi leszek arra, mi volt ma... Végülis az első benyomás szerintem tök fontos... Aztán ki tudja..? Lehet, hogy végül az ágyban kötnek ki... xD Na jó, azért azt nem.

Jaj, de szánalmas vagyok. Egy másik ember szerelmi élete jobban érdekel, mint a sajátom ... :S  Mondjuk, nekem nincs is. AZ összes pasit, aki bepróbálkozott, leoltottam és elküldtem a jó francba... Miért csinálom én ezt? Biztos mindenki frigidnek gondol, de én nem akarok olyan emberrel leállni, aki nem tetszik, csak azért, hogy fúúú legyen pasim. Nem tudom, hogy akarok-e. Na jó, hagyom ezt a témát. Megyek, besprézek a torkomba, mert mindjárt megfulladok, nagyon fáj a torkom.  Pápuszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr231420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása