HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Bohócpipős kiskirálylány

2007.06.01. 17:30 Dika

Igen, igen. Ez lenni én szép lábam, meg szép hippi szoknyám. Én nem lenni hippi. Én lenni Andi. Ilyen szép szivárványosra dekoráltam ki a szép rongyos tornacsukámat,azóta mindkettőt. Szerintem szép lett. Anya azt mondta bohócosas. Lesoss.

Tegnap nagy vihar volt, jól meg is áztam.Ma szar volt a suli, kiderült hogy dír miszter Tálas elmegy :(((((( Pedig én nagyon szerettem. Lehet hogy egy nagy őrült volt, de attól még ő volt a kedvenc tanárbácsim. Hülye hetedikesek szülei bespiclizték az igazgatónak hogy néha rángat minket. Kár.

Úgy várom a holnapooot.. Legyen már holnap! Ilyenkor már a ZP-ben leszünk és várjuk az ipsziiit:D Jaj de jó lesz. Legújabb kedvenc 30Y számom az azt hittem érdemes... Olyan kis szép szám.

30Y : Azt hittem érdemes

azt hittem érdemes meghalni csak azér’ hogy egy dalt eljátszak és hogyha a babér/fejemre került vagy ha nagyobb a nyakamba/vagy hogyha még nagyobb hullahoppozgatva/ sétáljak benne végig majd a főúton/az autók tülkölnek én meg csak hogy tudom/rossz helyen sétálok de járdán nem férek el/mer’ az én koszorúm nagy helyet követel/ magának s végül is engem vesz úgy körül/ hogy foglya-káplárja is leszek. legbelül/fájó szívemnek csak az a kívánsága/hogy ezt a vonulást amit én meglássa/az anyám sóhajtson ez lett az én fiam/pedig nem hittük ezt amikor boldogan/otthon ültünk és vártuk nagyon már haza/15 volt és még nem volt soha csaja/vagy nem tudtunk legalább mi szülők róla/de kirúgták és hogy hazajött azt mondta/bocs de a lejtőn le annyi már szentesnek /gimnáziumnak meg szülői terveknek /aztán most koszorú jó volt az a pofon/apának mondja ezt anyu de én tudom/ pofonból nem lett még koszorú úgy soha/pofonból koszorú nem lett még soha.//azt hittem érdemes meghalni csak ezér’/ hogy egy dalt eljátszak és hogyha belefér/ színpadon halni meg dehogyis csatába/nem is párnák közt bár mindenhogy hiába/van ez a szar élet bár jobb is lehetne/ha nem volna kényszer hogy minden szar este /eljátszam milyen szar nekem ez az élet/ hogy örülj ha hozzáméred majd a tiédet.//

Mára ennyi.

NYARAT!(vagy holnapot)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr3990852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása