HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

2007.02.01. 19:05 Dika

Helló. Ma is szar sulis nap volt. Tesin a csudi bioszversenyre készültünk Dettel, meg ének uccsó 15 percében is :S. A készülés nálunk annyit jelent, hogy tanulás címszó alatt vihogunk. Ez majd meglátszik az eredményein is. Úgyis csak egy hülye verseny.. A tököm ki van a versenyekkel, mindenhova csak engem küldenek. :@ És még törire is kurva kiselőadást kell tartanom a 200 oldalas könyvről :@. Komolyan a faszom tele van az iskolával. Irodalomból dogát ítunk, kukinehéz volt, nem tudom menynire lesz jó. Eddig azt hittem vágom az impresszionizmust, mert én is elvont lélek vagyok, és vágom is, csak ezt a dogában annyira nem tudtam kifejezni :D de attó függetlenül, sztem 5ös lesz. Akkor volt még angol, hát az jó szar volt. Ma fél délutánomon Ózos faszságokat nyomtattam, 16 oldalnyi baromság... valaki lőjön fejbe! Itthon egész délután gépeztem, megírtam a leckét is, Bazsarórával (Balázs) beszéltem, akinek egy kukis angyalruhába öltözött bácsi van a képén, ami nagyon irritálja a lelkem.  "Totó, azt hiszem, már nem Kansasben vagyunk"  "Hol hagytam a bűvös-bájos piros balettcipőmet? és hol van az a girhes dög? Ezt csak alter lelkek értik, aki nem az, ne is törje magát. Holnap tripla tali. Sika, Nika, Dika. Azaz a Mákvirógéééék! :DD De most mennem kell, matekot tanúni :'( Na ezzel végeztem isss :) csuda egy szar film ez a Zóz. Annyira elegem vannnn!! Nirvanát hallgatok, ezelőtt 10 perccel a földön fetrengve, nyálcsorgatva hallgattam, ahogy miszter stréber bandi (a bátyám) meséli a függvények rejtelmeit... Nyami függvények... Hova hányjak?:)  Sejj be szép az élet, ha primkón éled :D Hajrá Doroti!                                                               

LE VELED ÓZ! :@

LE VELED DOROTI!

LE VELED TE GIRHES DÖG, TOTÓ!

LE VELED, OROSZLÁN!

LE VELED MADÁRIJESZTŐ!

LE VELED BÁDOGEMBER!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr632846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anne93 2007.02.02. 08:45:45

Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban vagyunk...' xD
süti beállítások módosítása