HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Fatökű lettem... szó szerint

2007.05.30. 15:28 Dika

A jógyerek megnyilvánul, ma is. meg tegnap is. meg holnap is.

MA reggel hét óra után 10 perccel nyitottam ki a szemem egy szép álom után, ami nem tudom már mi volt. Akkor jöttem rá, hogy fél nyolcra bent kell lennem a geci OKÉV cucc miatt. Apa elvitt kocsival, be is értem rendesen. Kitakarítottam a buzi iskolai malacokat, kicsit hánytam, aztán 4 órán át írtam a fos szart. Most itthon vagyok. Mutter cirkuszolt velem amiért eltört a napszemüveg és még a blokkot is kidobta Anna. Hát sajnálom, ez van. Majd megragasztom, hogy boldsog legyen :-]

Tegnap Hotdogon cseteltem. Beszéltem egy 14 éves gyerekkel. Felvett MSN-re és elkezdte ott tolni az emo dumáját hogy jajj ő milyen ronda milyen hülye és undoríó. Én meg értelmesen elmondtam neki hoigy jajjj biztos nem az... Kurva gáz. Aztán egy csomó idő után küldött egy képet, amiről kiderült hogy igaza van. Kurva ronda és kurva gáz. És még bunkó is. Én is küldtem és azt mondta h ronda vagyok. Szopjon le... Tudom, hogy nem vagyok szép, meg hogy ronda vagyok, de nehogymár egy ilyen kis szarrágó emo szóljon be nekem, aki még nálam is ezermilliárdszor ocsmányabb... Fúhj. Meginrt kezdem felhúzni magam. Lehet, hogy azt hiuszem nem vagyok ronda? Nem tudom. A lányok szerint nem vagyok az, aki bátor azt mondja szép vagyok. Én ezt nem mondanám. De annyira iszonyatosan nem vagyok ronda.

"Rakja föl mindenki a szárnyait, nekem is van a szekrényben egy kis fehér, verdesek, de testem már túl kövér"

Jaj,nagyon kemény. Most jut eszembe, hogy kaptam ANYÁTÓL egy fafaszt LOOOOL. Komolyan. Ő szokott szexuális felvilágosító órákat tartani és ilyen fakukin gyakorolják az óvszerfelhúzást. Fú, de jó xD. Már gazdag ember vagyok és teljes az életem. Már van egy fapéniszem sálálálá. majd teszek fel képet is erről a gyönyörűségről.

NYARAT! NYARAT! NYARAT!!!!

Most néztem csak, hogy van pár ember aki olvassa a blogot... :nagyon meglepődött fej: Légyszi kommenteljetek már.... :D

Szombaton +§Y ami annyit tesz, hogy 30Y!!!! Váromváromváromváromvárom.

Még dalszöveg: természetesen Kispál

Jövőből jövő lövő

A gép amit eltérítettem leszáll
És hogyha megáll, kilépek én egy pár
Áldozatomon átlépve,
Fújok bele a még füstölgő csőbe
Amit eltalál a golyó, abból kiszáll a lélek
És ha nem akad fenn egy fán, akkor elszáll
És egy felhőn fütyürészve ül, és pipál
Sörtől elbutult hús, sárral kevert vér
Velő, pacal és széles élettér
Egy állat az ágyban szétlőtte a lakást
A terülj-asztalt, az ágyat, a tévé-adást.
Amit eltalál a golyó, abból kiszáll a lélek
És ha nem akad fenn egy fán, akkor elszáll
És egy felhőn fütyürészve ül, és pipál
És mikor már mindent lelőttem
Összehúzza a lelőtteket előttem
Egy Péntek típusú rabszolga
Akit lelövök majd, ha nem mondja:
Úgy szeretlek, azért amit olyan jól csinálsz velem
Úgy szeretlek, azért amit olyan jól csinálsz velem
Úgy szeretlek, azért amit olyan jól csinálsz velem
Úgy szeretlek, azért amit olyan jól csinálsz velem

ezt imádom: (L)(L)(L)

Minden száj nyitva áll

1. Minden száj nyitva áll,
És a fény megcsillan
A pillanat késhegyén,
Aki él, feláll,
Hogy biztos-e, amit lát,
Jönnek ki a
Tengerből a bálnák.

R. S jönnek ki a
Fák közül az emberek,
Akiknek azt mondták,
Hogy nem lehet

2. Abból úgyse semmi,
Amit gondoltok,
A pillanat most
Mindenkit tetemre hív;
Rakja föl mindenki a szárnyait,
Nekem is van
A szekrényben egy kis fehér,
Verdesek, de testem
Már túl kövér.

R.

3. Abból úgyse semmi,
Amit gondol - Tokkal-vonóval,
A mellbe' csomóval,
Gyöngyök disznóval keverve,
Mind csak áll,
Mint a bál
Előtt régen Hamupipőke,
De jönnek galambok,
Segítenek magot
Válogatni, ki
Nem szeretne ott lenni
A tányéron?

4. Mennyi szép mozdulat,
Halak üveg mögött,
Nők dugás közben,
Autók a sztrádán,
Virágok tavasszal,
Ablakok ősszel,
Didergő királyok,
Sok szép halálok,
Besétál, leteszi
A vizes kalapját,
És azt mondja:
- Itt leszek ezentúl,
Te meg almát eszel bicskával,
Váratlanul jöttél
- mondod, falatot rágva.

R. Miért pont most jönnek ki
A fák közül az emberek,
Akiknek azt mondták,
Hogy nem lehet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr6389364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása