HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

"Nem mondhatok semmit...."

2007.01.23. 16:02 Dika

 

Nem mondhatok semmit, mert léthazugságban élek
S ha a képetekbe nyomnám, kicsit meghalnátok”

Hogyan lehet indítani egy blogot? Mit mondjak? Nem akarok bemutatkozni, úgyis csak én olvasom. De egyáltalán ismerem magamat? Komolyan kérdezem. Néha úgy érzem nem. Magamnak is hazudok. Jópárszor…

Ez a napló ennek elkerülésére lesz, bár nem tudom, hogy ez mennyire fog sikerülni, ráadásul úgy, hogy tudom, hogy a legjobb barátnőm is olvassa. Lehet, hogy az őszinteség „összeveszejt” embereket? Lehet, hogy már nem is fognak annyira szeretni, ha megmondom, mit gondolok?

Alapvetően mindent kimondok, ha bánt valakit, ha nem. De azokat sosem mondom ki, ami TUDOM, hogy bántani fog. Erre talán jó lesz ez a napló. Nem  kell az illető szemébe néznem, egyszerűen itt leírom.

Akkor kezdjük is...

 

Anna, a legjobb lelki szemetes, imádott barátnőm

7 éve mindent elmondok neki, mindent tud rólam. (kivéve 1-2 dolgot, de azt senki sem tudja) Elég fura csaj. Szereti hülyének tettetni magát. Pedig nem az. (úgy, ahogy én is ) Semmiben sem hasonlítunk. Maximum abban, hogy mindketten tudunk nevetni a szánalmas poénjainkon, és ezzel elhitetjük magunkkal és egymással, hogy jó fejek vagyunk. Imádok vele lenni, de sokszor az agyamra megy. Például mikor van egy aktuális barátja. Alapvetően féltékeny típus vagyok, ezt leszögezném.  (semmi leszbi hajlam, nem kell rosszra gondolni) Mindig rosszul esik, ha van még valaki, akit rajtam kívül szeret. Persze-persze, nem tudom milyen szerelmesnek lenni, na de akkoris szarul esik, hogyha feltűnik valaki, akkor én egyből ejtve vagyok. Így történt ez most is… 

Kedves drága, szeretni való, imádott, cuki édes Szabikájával. Nem felejti el naponta az orromalá dörgölni, hogy mennyire cuki édes, romantikus és drága. Ez mind szép és jó. DE mégcsak nem is találkozott a gyerekkel, honnan a jó büdös francból tudná, hogy milyen élőben?! Lehet, hogy úgy néz ki, mint egy rossz hobó, zsírcsöcsei vannak, büdös, és jó nagyokat fingik.

Jó-jó, csak a féltékenység beszél belőlem. Mindenesetre imádom Annát, és a barátaival sincs semmi bajom.

 

Detty a szépség és a tehetség megtestesítője

Második legjobb barátnőm. 5. óta az osztálytársam, de egészen hetedikig gyűlöltük egymást. (Miből lesz a cserebogár?) Mindenről el tudok vele beszélgetni a suliban, minketten perverz állatok vagyunk és ez köt minket össze.Na meg az, hogy kibeszéljük  népet. De mégis hiányzik valami… Az ami, Anna és köztem megvan. Nem tudom, mi, de nem is fontos. Vele is jóban vagyunk

Sikám :)

Őt is imádom. Azt hiszem, elég ennyit elmondani :)

 

Csajok az osztályból….

Nem fogok mindenkiről külön írni, mindenesetre mindenkit nagyon szeretek. (Kivéve a Darázs ikreket, de őket mindenki utálja(én nem utálom őket, egyszerűen, nem törődök velük) )

Magamról.

Nem vagyok szép, nem vagyok túl kedves (de csak mert mindig megmondom, mit gondolok) . Mégis sokan szeretnek és sok barátom van, azt hiszem ezt annak köszönhetem, hogy nem támadok hátba senkit. (bár sajnos, volt rá példa :-( ) Nem szeretem, ha dícsérnek, nem azért, mert zavarba jövök, hanem mert álszent dolog. Utálom, ha olyan emberek nyilvánítanak rólam véleményt, akik nem is ismernek. Csak rámnéznek, és megállapítják, hogy biztos ilyen meg olyan vagyok. Én is szoktam ilyeneket csinálni... A divatpicsák... Mindet eléggé utálom. Agyatlan hülye kurvák, akik bikiniben fényképezgetik magukat, hogy feltegyék a netre és hogy a 20 pasi barátjuk (akik természetesen mind átmentek rajtuk) azt mondják: Jaj de kis cuki pocid van. Megnézném mi van a bugyidban és hasonlók. Ezt utálom. Csak ránézek egy ilyen csajra és megállapítom, hogy hülye. Ez van. Lehet, hogy most is csak féltékeny vagyok? Lehet, hogyha nekem is olyan alakom lenne én is egyszál pinában fényképezgetném magam...? Nem hinném, bár ki tudja.

A zene az életem. Egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből. Folyamatosan zenét hallgatok. Kedvenceim: Placebo, Kispál, Bjork, Tankcsapda, System of a down, Nirvana, de néha popt is hallgatok, ha bekapcsolom a rádiót. IMÁDOM a Placebot. Minden dalszöveget szinte kívülről tudok, annyira de annyira de annyira szereteeeeem (L)                Kedvenc filmem a Dancer in the dark. Ez egy művészfilm. Spokan utálják, és azt mondják szar, de nem baj. Én nagyon szeretem :) Egy órán át bőgtem rajta, remegve, zokogva, annyira szép volt.

Szeretek sírni. Hülyén hangzik, de tényleg szeretek. Időnként csak megyek és elkezdek bőgni, mosolygok közben, nagyon jó leadni a feszültséget, csak utána fáj a fejem.  Hát jó, most nem ömlengek többet...

____________________________________________________________________________________________________

Tudéj: 2007.01.23.

Kedd van. Itthon voltam egész nap, mivel beteg vagyok. Nagyon fájt a torkom, meg vasárnap lázam, is volt. Elvoltam egész nap, tanulás nuku. Persze csütin majd jól beszopom, mert akkor rámzúdul majd minden. Holnap osztályozó értekezlet, szóval amúgyse lenne suli. Ní is otthon lesz, mert megbetegedett szegényem. A mai napom nagy részét netezéssel töltöttem. Akkor derültem rá, hogy milyen jó is lenne blogot olvasni. Elolvastam Ní csodás blogját, ami eléggé furi. Úgy ír benne, mintha teljesen depressziós lenne... Ő nem ilyen. Ez nem Ní!                              Aztán olvastam a kedves Szabijának a blogját, őszintén szólva nem sokat értettem belőle. Mindig csak az utolsó sorokat... "Love Anna" . Meg annyit azért sikerült levágnom, hogy elég búzásan beszél a gyerek ("Puszikácska") , na de ezt Anna is mondta. Aztán megjött Anya :) Kaptam tőle pár ruhát. " Esprit szoknyát, az egyik fekete és nagyontökjól néz ki, a másik ilyen drapp, hát az nem igen nyerte el a tetszésemet. Aztán kaptam még felsőket, az egyik ilyen tök jó csíkos, az nagyon begyüvős, a másik szintén drapp és vmi gagyesz kis virágok vannas rajta :S Hát.... nó komment , de azért néha talán felveszem majd. Ja, meg egy pulcsit is kaptam, hát az elmegy. Akkó, utána hívott Dett. :) Egy órát dumáltunk. Aztán eltelt egy óra, Dórika (o.t.) jól felbaszta az idegeimet, erre felhívtam Dettet, és 2 órán át dumáltunk :D . Jól tudunk számlát csiholni... De ezt muszáj volt, 2 napja nem beszéltem vele... Szóval minden szép és jó :)                              Amúgy van tök májer orrcseppem XD . Jól be lehet vele fújni az orrba :S itt fulldoklom, folyik ki az orromból a cucc.... Nyami..Szép gyertyákat égetek, kókusz illat van a szobámban, meg vanilia. Halkan szól a drága Kispálom, tiszta písz hangulat van itt :) "A cél az, hogy itt aludjon velem bárhol, a férje meg otthon... És most itt van, elvált meztelenül festjük ki a szobáját, és közben a dallamát, fújjuk ketten a dalnak amit gondolatba betettem a magnójába míg mellettem állt"     ÁÁÁ, de imádooomm :)

A mai dalszöveg, amit felteszek a kedvenc filmemből, a dancer in the darkból van, az I've senn it all. Íme :

 

I've Seen It All


I've seen it all
I have seen the trees
I have seen the willow leav

I've seen a man killed
By his best friend,
And lives that were over
Before they were spent.

I've seen what I was
And I know what I'll be
I've seen it all
There is no more to see

You haven't seen elephants
Kings or Peru

I'm happy to say
I had better to do

What about China?
Have you seen the Great Wall?

All walls are great
If the roof doesn't fall
And the man you will marry
The home you will share

To be honest
I really don't care

You've never been
To Niagara Falls

I have seen water
It's water, that's all

The Eiffel Tower
The Empire State

My pulse was as high
On my very first date

And your grandson's hand
As he plays with your hair

To be honest
I really don't care

I've seen it all
I've seen the dark
I've seen the brightness
In one little spark
I've seen what I chose
And I've seen what I need
And that is enough
To want more would be greed
I've seen what I was
And I know what I'll be
I've seen it all
There is no more to see

You've seen it all
And all you have seen
You can always review on
Your own little screen
The light and the dark
The big and the small
Just keep in mind
You need no more at all

You've seen what you were
And know what you'll be
You've seen it all
There is no more to see

Mára ennyi!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr7130436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása