HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Play Dead

2007.01.30. 15:40 Dika

Ma csudi egy nap volt, összesen visszasan 4 órám volt, 9-re mentem, 1-kor jöttem. A bioszom 4-es lett, a föcim jól sikerült :) Itthon jó sokat beszéltem Bazsával, sokmindenről. Elég furcsa dolog, hogy még mindig nem unjuk meg egymást... Sok mindenben hasonlítunk, szerintem azért. jaj, tényleg! tegnap meg tudtam menteni a lombtárból 2 képet. Majd lehet, hogy teszek fel képet magunkról, de nem akarom rémisztgetni a nagyközönséget :D Ég az arcom... Bjorkot hallgatok, felfigyeltem egy csudi számra, Play Dead a címe, nagyon bejövős :) Amúgy vas. óta nem dummoltam Nível, de nem merem hívni, mivel sztem épp randija van.Amúgy vasárnap kölcsönadtam neki a Dancer in the darkot, kíváncsi vagyok tetszett-e neki. Le merném fogadni, hogy nem :)

"Play Dead"

Darling stop confusing me
with your wishful thinking
hopeful enbraces
don't you understand?
i have to go through this
i belong to here where
no-one cares and no-one loves
no light no air to live in
a place called hate
the city of fear

i play dead
it stops the hurting
i play dead
and hurting stops

it's sometimes just like sleeping
curling up inside my private tortures
i nestle into pain
hug suffering
caress every ache

i play dead
it stops the hurting

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr2432225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása