HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Nem sok új...

2007.01.29. 14:44 Dika

Hétfő van, amit utálok. Nehéz és szar egy nap. A suliban kémiával indítunk, ami alapból egy csapás és még beraknak harmadik órába fizikát, sőt utána még matekot, meg törit is, hogy semmiképpen se tudjunk pihenni hétvégén. Mindegy, a mait is túléltem, fizikán jól lebőgtem az osztály előtt, de nem téma.

Tegnap töltöttem sok szép zenét a zempénégyemre, és újra megvilágosodtam. Újra rátaláltam a csodás Lostprophets gyűjteményemre, és rájöttem, hogy mennyire csodás és fantasztikus is az. Szóval újra szólhat. Holnap föciből dogát írunk... Kurva nehéz lesz, Magyarország összes, hegysége, dombsága, folyója, minen egyes kis puttó hegy anyaga , ásványkincsei és a többi. Hozzáteszem, gyűlölöm a föcit! És ráadásul a biosz dogát is kiosztja holnap Ildusz néni.... ÁÁÁ!  Megyek , tanulom azt a sok kibaszott földrajzot...

"I don't know where to go
I don't know what to be
I don't know how to change from being me
I don't know what to say
Maybe another day
I'll stop getting lost and find my way, home
All I know is gone... "

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr2731926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása