HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Basszátok már meg légyszíves. Puszikácska

2007.06.08. 10:34 Dika

Most aztán igazán aktuális ez a szám... "Nekem senkim de senkim sincsen..." elegem van. Ez nem hiszti, ez életunalom. UTÁLOM ezt a hangulatot, utálom, ha basztatnak. Főleg azok az emberek, akikben megbízomj és nem várnám tőlük. Orsi.., ma közölte velem, hogy jaj de rosszul esik neki hogy ÉN mindig bántom ŐT, és hogy ez menynire szar. Hát nekem is kurva szar, mikor ilyet mond meg mikor olyan képeket tesz fel rólam a netre, amin úgy nézek ki, mint egy rossz szellemi sérült és hiába kérem, nem szedné le. De nem csak ez. Mi annyira m,ások vagyunk. Alapvetően imádom Orsit, tényleg, de annyira tud idegesíteni. Az összes kis nyomorék gyík pasija, akiről egytől egyig megmondtam , hogy nyomorék és utolsó féreg és ne kezdjen velük, nem hallgat. Utána persze nekem kell sírni és ha azt mondom, na látod én mondtam én vagyok a szemét kö9csög.Mint mindig. Meg azon is megsértődik, hogy basztatom a nótenkszet.. Hát szorri, hogy én nem hallgatok EKKORA tömény fosokat és nem tetszik. És bocs, hpogy őszinte vagyok és elmondom, amit gondolok. Tényleg igazán undorító tulajdonság.Tényleg igazán elkegem van. Tündike meg Gabika is kedves szavakat intézett hozzám, amit leszarok, tőlük még elviselem.

Puszikácska.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr1294826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása