HTML

Andika bölcs megnyilvánulásai az életről

Ebben a blogban szeretnék mindent leírni, ami csak eszembe jut. Bocs, ha értelmetlen lesz.

Friss topikok

  • Anne93: Khm...tessék blogot írni!!! (2007.02.22. 16:23)
  • Anne93: Én is utálom a geci Ózt! 'Hol a bűvös, bájos balettcipőm, Totó? Azt hiszem, már nem Csudaországban... (2007.02.02. 08:45)

Linkblog

Más...

2007.02.04. 14:00 Dika

ÓÓÓ, az elmúlt két napban nem írtam. Péntek d.u. tripla tali volt. Sika Nika Dika módra. Hát most annyira nem hoztuk az állat formánkat, de sztem csak azért, mert betegek voltunk. Aztán Ní átjött , itt állatkodzótunk... "Világörökségeket" csináltunk....Inkább le se írom, hogy hogy neveztük el egymásnak, nem akarok megbántani egy etnikai csoportot sem. De azért azt elmondom , van egy új nevem... Adolf. xD Than jó sokáig DUMMoltunk. Másnap hatalmas szélben bejártuk a fél kerületet, elsétáltunk a sulimig.. (minimum 2 km) Jól szórakoztunk, aztán a buszmegállóban két kedves tündérbogár 3.os kisfiú csúnyákat mondott, de mi jót röhögtünk rajtuk. A lelkeim, udvaroltak, csak azt hitték, milyen  menő is az, hogy a nagylányoknak azt mondjuk :"menj a picsába" Szóval, ha 3.os vagy, és kisfiú, akkor ne mondd azt a nagylányoknak, hogy menj a picsába, mert elkönyvel egy bunkó kis lúzernek:) Aztán Ní elment. :( de előtte még jól bezabáltunk. Aztán délutá tévéztem anyával, aztán jól elaludtunk. Este zenét hallgattam és elolvastam a sok ózos szuöveget, amit holnapra meg kéne tanulnom... Holnapra kémiát is kéne tanulnom, meg fizikát is mert TZt írunk, meg ugye az angol szart.... Ma nem csináltam túl sokat... Egy hónap után elpakoltam a szobámban, egész emberi állapotok vannak most. Ebédeltem és most írok. És megyek leckét írni. Jaj, tényleg... Tegnap este még tök jó verseket is olvastam. Lehet, hogy stréberségnek tűnik, de imádom az irodalmat és, tegnap megtaláltam a neten a Nyugat újságot és csomó verset olvastam... Úgy tetszenek, áááá.

Ady Endre: Halálba vivő vonatok

Vonatok, melyek hozzá visztek,
Vonatok, melyek tőle hoztok,
Óh vonatok, járjatok rosszul,
Ha éjszakában száguldoztok.

Messziről intő lámpák fénye,
Hova engem: halálba csaljon,
S találkozzunk egy szörnyüséges
Halál-üvöltő lakodalmon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dika.blog.hu/api/trackback/id/tr2733473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása